19 Ekim 2010 Salı

Su kabakları

Cumartesi günü alışveriş yapmak için çıktığım Işıklar caddesinde yağmurun altında şemsiyesiz yürürken epeydir görüşmediğim bir arkadaşımla karşılaştım.Beni,cadde üzerindeki küçük ve sevimli dükkanına davet ettiğinde ilk önce ne yaptığını anlıyamadım ama içeri girdiğimde işte bu birbirinden güzel işlenmiş su kabaklarıyla karşılaştım.
Eskiden Alanya'ya her gittiğimizde aldığımız su kabakları üzerinde çok amatörce yapılmış süslemeler olurdu.Ancak bu su kabaklarını görünce nasıl bir incelikle işlendiğini,desenlerin büyük bir ustalıkla seçildiğini çok rahat anlıyabiliyorsunuz.


Restaurantlarda,otellerde,evimizde kısacası her yerde şık bir dekarasyon olabilecek bu su kabakları için daha geniş bilgiyi www.atolyekabahat.com 'da bulabilirsiniz.
Benden söylemesi ;)

4 yorum:

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Çok güzel çalışmalar..Sevgiler.Aida

Tijen dedi ki...

Sevgili Yurdanur,
Döndüm Antalya'ya, biraz yerleşeyim, toparlanayım görüşmek üzere.

Kiraz Limanı dedi ki...

Tijen Hanım en kısa zamanda görüşmek dileğiyle,

Aida'cım beğendiğine sevindim

Unknown dedi ki...

Su kabakları gerçekten çok güzelmiş