25 Ekim 2010 Pazartesi

Dert Bende,Derman sende

Haftaya uyuşuk uyuşuk başladım.İşe geldiğimde saat dokuz buçuğa geliyordu.Üstelik kapıda patronla karşılaşmam da ben de kem küm durumu yarattı.Galiba bana aynı Hannibal Lecter'ın kurbanlarını yemeden önceki bakışı gibi bakıyordu.Bir gece önce çalışıp geç çıksam bahanem hazır ama koskocaman bir hafta sonu tatili yaptım ne diyebilirdim ki,resmi bir şekilde selamlaştık ve bana çok uzun süren asansör yolculuğunun ardından kendimi odama attım.Eskiler derler ya "Maaşa zam,İşine nihayet" diye aynen benim durumum yani.Uykumu da tam alamadım,üstelik sürekli ertelediğim kuaför randevumdan ötürü sabah aynada kendimi Medusa'ya benzeterek çığlık attım, kısacası haftaya bu şekilde muhteşem bir başlangıç yaptım.
Artık keyfimin yerine gelmesi için Pınar'dan motive edici bir yazı mı gelir,yoksa
Vintage Duygular pazartesi günü için uyuşukluk giderici pratik bir tarif mi verir
Leylak Dalı güzel neşeli bir anısını mı anlatır
Petek Hanım kurabiye mi yapar
Yoksa Aida'cım iş yerinde verimli çalışmak için dekarasyon önerisi mi verir
Mine hanım güzel bitkilerinin resimlerini mi koyar bloguna
Yoksa sevgilim bitter çikolata mı alır bilmiyorum...
Kısacası dert bende derman sizde :)
İyi haftalar herkese

5 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Umarım bugünkü yazı yeterince motive etmiştir.
Günün devamı keyifli gelsin, sevgiler...

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Sevgili Yurdanur,
En kısa zamanda seve seve sizin için bir yazı hazırlayacağım.Hayatımızdaki tüm olumsuzluklara rağmen,hayata gülümseyerek bakabilmeliyiz.Tüm güzellikler sizinle olsun.Sevgiler.Aida

Tijen dedi ki...

Sevgili Yurdanur,
Buluşma için bir e-posta değiş tokuşu yapalım istedim. Bana mutfaktazen at gmail.com adresinden ulaşabilirsin. Bahsettiğin dükkanı bugün gördüm. Pek hoş gerçekten. Dilerim tutunabilir. Işıklar'da dükkan kiraları yüksek, bazen kirayı çıkarmak bile mümkün olamayabiliyor.

pie kurabiye dedi ki...

Hay Allah ben de o mutlu gün geldi nikah kurabiyesi istiyorsun zannettim yorumdan.
Kurabiye kolay,ilk zaman bulduğumda:))

Unknown dedi ki...

huwwww canımm yazını daha yeni gördümm...
uyuşukluk bazen iyidir yaaa, sonucta sonbaharı da bitiriyoruz, normaldir, ama sen bu uyuşukluğu atıp yine speedy gonzales olursun, güvenim tam sana sevgi kelebekiimmm =))
öpüyorum seni çokk...