27 Ekim 2010 Çarşamba

Engelleri Kaldıralım

Bir haytap gönüllüsü olarak blogumda Haytap'ın duyurularına ve gerçekleştirdikleri bir çok kampanyasına yer vermeye çalışıyorum.Ancak epeydir dikkatimi çeken diğer sosyal sorumluluk projesi "Engelleri kaldır" hareketi oldu.Bir çok blog yazarı arkadaşım bu hareketi bloglarında yer veriyorlar,ben de yer vermek ve paylaşımda bulunmak istedim.

Bence iş görüşmelerinde belirli seviyelerde kişileri seçerken (Yönetici adaylarından bahsediyorum) hangi sosyal sorumluluk projesine katkı sağlıyorsunuz sorusu yöneltilmeli,kişiler dünyaya ve topluma verdikleri artı değerle ölçümlenmeli.(Çok mu ütopik oldu dersiniz ?)

Neyse sözü daha fazla uzatmadan Engelleri Kaldır Hareketi ile ilgili paylaşımımı yapmak istiyorum.Hepimize duyarlılıkla dolu günler dilerim.

Hiç yorum yok: