18 Ekim 2010 Pazartesi

Kutu kutu pense

Bu hafta sonu yaptığım hareketler boş koli taşımak,
bilumum öte beriyi sarıp sarmalayarak paket etmek
koli bantlamak arada bir de kahve keyfi yapmaktan ibaretti.
Bir zamanlar aldığım,değişik yerlerde paket edip sakladığım,
kullanmaya kıyamadığım ve artık unutulmaya yüz tutmuş
onca eşya tek tek ortaya çıkmaya başladığında
bendeki heyecan ve yanında gelen şımarıklık epey arttı.
Çeşitli yerlerden farklı zamanlarda aldığım bir sürü obje,
tabak,çanak beni onları aldığım günlere,
o an ki duygularıma kadar götürdü.
Tozlanan herşeyi temizledim,
Çay tabaklarımı kullanırken,
Çayımı demlerken hayal ettim kendimi..
Pasta tabaklarımda vişneli turta ikram ederken bir de ..
Meleklerimi yılbaşı arifesinde kullanırım diye geçirdim içimden.
Kuşlarımı çırpı ayakları ile bütünleştirdim.
Denize aşık bir ev olacağı için
martısız eksik kalır diye düşündüm.
Kedim ise martıları nasıl yiyeceğini hesaplıyordu sanırım.

Ama baktı martılar dişine göre değil,
Her zaman ki gibi yan gelip yattı.
Bu çanı Fethiye 'de Kaleköy'de görüp almıştım.
Köydeki evimizin kapısını süsleyeceği o zamanlar
aklımın ucundan bile geçmezdi.
Dikiş kutum.
Kültür bakanlığına bağlı Dösim'den aldıklarım arasında.
Sanırım iğneden ipliğe herşeyimi toparlayacak.
Yine köydeki evimize nasip olan inek.
Yumoş hanımın çimlerine ortak oldu.
Ahh bebeklerim..
Nasıl da severim böyle şeyleri,
Bu bebeğimin adı Rebecca
Her birinin ayrı adı var.
Bunun adı ise Daisy
.
Bu bebeklerin bendeki hikayesi ise başka.
Küçükken benim doğru düzgün bir bebeğim yoktu.
Olmuş olacak bir tane bebeğim vardı
onunda kafasında saçı yoktu.
Ama kuzenimin öyle güzel bebekleri vardı ki.
Onlara gittiğimizde içim giderdi bebeklere.
Ama kuzenim elbette o zaman çocuk olduğu için
değil oynatmak,elletmezdi bile bana.
Bozuntuya vermezdim ama
için için en güzel bebekleri alıcam diye
kendimi teselli ederdim.
İşte bu bebekler içimdeki çocuğa hediyelerim :)Kaptan mağara adamsız bir yere gitmem

Yumoş hanımın ise çıkmadığı bir dolap tepesi kalmıştı ki
bir hamlede zıplayarak muradına erdi.Allahım orda bile kutu var.

Kısacası tatlı telaşeli geçen haftasonumun ardından,güzel bir haftaya başladım.Bu haftanın hepimiz için verimli anlaşmaların,bereketli kazançların,sevdiğimiz ve sevildiğimiz günlerin haftası olsun diyorum.(Pınar'cım böyle şeyleri senden öğreniyor ve esinleniyorum )

Sevgiyle,

10 yorum:

dersaadet dedi ki...

Ben de köyde yaşamak istiyorum:))Nereye taşınıyorsunuz????

Kiraz Limanı dedi ki...

Canım ben evleneceğim için hazırlık yapıyorum :) Köydeki evimiz ise karadeniz de :)

dersaadet dedi ki...

Nayırrrr, ben de Kaeadeniz'e gitmek istiyorummmmmmmmm!!!!

Kiraz Limanı dedi ki...

Canım,bize gelirsin fındık toplar denize gireriz:)

vintageduygular dedi ki...

Bana beni hatırlattın :) Alırım, toplarım, sonra onları tekrar çıkarmanın verdiği heyecan ve mutluluk ile şımarırım. Benim kolilerimde seninkilere benzer..
Telaşlı sık olmasada her zaman tatlı geçen günler dilerim ;)

pie kurabiye dedi ki...

Kolay gelsin.Eşyalara bayıldım.Keyifle yaşayın yeni evinizde.Ne zaman nikahınız?

Kiraz Limanı dedi ki...

Vintage Duygular,zevklerimiz o kadar benziyor ki sizi okudukça da kendimden bir şeyler buluyorum,


Petek Hanım,bir tarih belirledik size bildiricem :)

dersaadet dedi ki...

Umarım koca popomnu kaldırabilirim:)

vintageduygular dedi ki...

Ne güzel bir haber bu! Umarım hazırlıkların engelsiz ve hep dilediğin gibi olur ;)

Kiraz Limanı dedi ki...

Çok teşekkür ederim..