15 Ekim 2010 Cuma

Cuma günü mır mırları

O kadar yorgunum ki ,bu sabah işe gelmek bile nerdeyse eziyet gibi geldi.Akşamları koli hazırlıyorum.Malum, hazırlıklar başladı.Ne kadar çok şey almışım öyle hepsi kutuda ve bir kenarda durduğu için fark etmemişim bu kadar çok olduklarını.Neyseki tatlı yorgunluklar bunlar.Güzel bir yuva kurmanın heyecanı ile içimden dilekler tutarak özenle sarıp koliliyorum herşeyi.Tabii gecenin geç saatlerine kadar bedenen çalışınca, sabahları kalkmak hadi kalktık diyelim giyinip işe gelmek nasıl da zor geliyor.Bu kadar serzeniş yeter.(Babam ,nişanlısı askere gittiğinde sürekli ağlayan sekreterine kızım yeter artık ağlama duvarına döndüm demişti,benim ki de o hesap kimseye bir şey diyemediğim zaman gelip burda mır mırlanıyorum :) Başka şeylerden konuşalım.
Bu resmi pazar günü dolaştığım bir sergide gördüm.
İsmi Modern Kediler.
Benim pek hoşuma gitti.
Hafta sonu ,her zamanki kahve içme durağım Antalya Müzesinin kafetaryasında gelip giderken inceleyip beğendiğim bu kitabı aldım bir de.Tarihi eserleri bilgi edinerek dolaşmayı sevdiğimden dolayı bundan sonra gideceğim yerler için bu kitabın ışık tutacağına inanıyorum.Benden haberler şimdilik bu kadar.Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese...

4 yorum:

dersaadet dedi ki...

Müzeden geliyorum, kahve bitmiş. Benim yakışıklı da ordaydı, çok kalamadım:)Sen mekan bellemişsin orayı anlaşıldı:)Ama gerçekten yenilenen yüzü ile süper bir yer, müdür bey daha farkllı değişiklikler de yapacak bildiğim kadarıyla...

Kiraz Limanı dedi ki...

Gide gele artık bana müzenin bir anahtarını verirler diye düşünüyorum canım :) Ben Dösim zamanında daha çok beğeniyordum şimdiki hali tamamen turiste yönelik olmuş.Neyse buluştuğumuzda konuşuruz daha :)

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Modern kediler tablosunu cok begendim.Türkiye'nin kutsal mekanları kitabını ben de okumak isterdim.Sayenizde bilgi sahibi oldum.Teşekkürler.Aida

Kiraz Limanı dedi ki...

Aida'cım çok teşekkür ederim.Gerçekten güzel bir kitap tavsiye ederim