7 Haziran 2010 Pazartesi

Uzun bir aradan sonra..

Sevgili Blog dünyası;biliyorum çok ara verdim.Ama hem yeni bir işe alışmak hem de daha da artan sorumluluğun altından kalkmak öyle birden bire olmuyor.Öncelikle,hayırlı olsun ziyaretime gelen,çiçek yollayan ve pastasıyla gelen :) başta gazeteci arkadaşlarıma, dostlarıma ve aileme teşekkür etmek istiyorum.Yanımda olduğunuzu bilmek ve herşeyin kaldığın yerden devam etmesi bana büyük bir moral verdi. Şu sıralar bir yandan işler bir yandan da artan sıcaklar ile uğraşıyorum.Oysa nasıl bir tatil yapasım var şöyle güneşlenerek,tüm günümü deniz kabuğu toplayarak geçirerek akşam üstü deniz karşısında mojitomu içerek.Kaputaş plajı ve Patara'nın resimleri çoktan mantar panomdaki yerlerini aldılar.Üzerinde Hawai desenli gömlek elinde kokteyl bardağı ve etrafında bir sürü bikinili kızla birlikte "Ah o gemide ben de olsaydım" diyen Hurşid Yenigün gibiyim.Aklım hep böyle şeylerde :) Akşamları hamur denemelerim son sürat devam ediyor tabii.Anneler günü için yaptığım bu iki çalışmayı,buzdolabı magneti olarak tasarlandım.Tasarım fikirlerimi ise Nonim'den aldım.
Antalya'nın değişen yüzünü de fotoğraflamaya çalışıyorum hafta sonları. Aracı almadan, tramvaya binerek değişen sokaklarda dolaşıyor,kaleiçindeki dükkanları,sanat galerilerini geziyor farklı dünyaları keşfediyorum.


Kısaca bizim sezonumuz açılıyor.Önümüzde kocaman bir yaz..Antalya'da yaşayanlar yada burada tatil yapacaklar için sevgili arkadaşlarım Emrah ve Ali'nin Olimpos "Babylon Town" daev sahipliği yapacakları konserler ve rock festivali bu yaza damgasına vuracak gibi duruyor.Oldukça güzel ve farklı bir mekan olan Babylon Town'u yolunuz düşerse görmenizi öneririm.
Herkese güzel bir hafta diliyorum.

Hiç yorum yok: