15 Haziran 2010 Salı

ÇİNGENE PAZARI

Pazar günü kum heykellerini görmeyi planlıyordum ancak epeydir uğramadığım mağazalara dalınca Antalya sokaklarında akşamı ettim.Bir çok insan farklı düşünse de ben halen alışverişimi Kaleiçi'ndeki küçük dükkanlardan,yolumun üzerindeki butiklerden yapıyorum.Alışveriş merkezlerinde herşeyi bulabiliyorsunuz ama bu küçük mağazalardaki samimiyeti ve özeni bulmanız hele o kalabalıkta epey zor oluyor.
İşte o dükkanlardan biri Konyaaltında,falezlerin üzerinde püfür püfür Akdeniz rüzgarını alan Gypsy Bazaar.Nam-ı diğer çingene çarşısı.
Evet itiraf ediyorum.İkinci makas semtinin (Bunu bilen bilir :) çingelerinden olduğum için böyle çarşılar tam bana göre.Şu yukarıda görmüş olduğunuz woo doo büyü maskotlarından aldım hemen.Aşkımla ikimiz için birbirine bağlanmış bir çift maskot.Aşkım kurtuluşun hepten bitti.Bağladım seni kendime.(Hunharca kahkahalar :)
Ardından en kocaman taşlısından bir yüzük..

Çarşı pazar dolaşıp,antik kentlere tırmanmak yada Olimpos'ta suların üzerinden rahatlıkla atlamak için düşünülüp alınan bir şalvar,
Vee en yakın gölgede verilen dondurma molası ile alışverişimi noktaladım.
Yaz ne kadar güzel bir mevsim değil mi ?
Hiç bitmesin,hiç bitmesin,hiç bitmesin..

Hiç yorum yok: