11 Haziran 2010 Cuma

Bir cuma sabahısı..

Sabah saat yedi suları..Evin kedisi Yumoş,hamurdan yapılmış zavallı farecik ile kedinin fareyle oynadığı gibi görüntülendi :)
O sırada banyoyu yuva edinen kurbağalar vıraklamaya,

Civciv göletinde yüzmeye,

Ayıcık ise bale yapmaya çoktaan başlamıştı.

Sıcaktan bunalıp buzdolabına yerleşen Uğur Böceği ise pek mutluydu.
Nasıl başlamışım güne ama !Minişlerimin sergisini yapıyım istedim.
Ardından güzel ve sağlıklı (!) bir kahvaltı eşliğinde yeni aldığım yemek kitabını inceledim.

Biliyorsunuz Lost'un son bölümü yayımlandı.Adadakiler meğerse Araf''talarmış.Onca gizem onca bilinmezlikteki adada ,herşey çözülecek bizde muradımıza ericez derken böyle bir son herkesi hayal kırıklığına uğrattı.Bu son bölümün senayosunu Saaddetin Teksoy'un yazdığından şüphelenen bir gurup var ki ben de o guruba dahilim :)

Bu nedenle Dante'nin İlahi Komedya'sında geçen ve Lost'a bile konu olan Araf bölümüne tekrar bi göz atma gereği hissettim sabah sabah.
Hafta sonu ise işte buraya gitmeyi planlıyorum.Kum heykel festivalinin organizatörü Cem Beyin incelik göstererek yolladığı davetiyeler için ayrıca teşekkür ederim.
Herkese harika bir hafta sonu diliyorum.Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok: