7 Kasım 2009 Cumartesi

İNSAN İKİ KEZ YAŞAR

Cuma akşamları haftanın yorgunluğunun çıktığı ve tatilinin başladığı tatlı saatler demek benim için.Hafta içi pek bakmadığım için cuma akşamları ayaklarımı uzatarak televizyon seyretmek ve peşimden biri kovalarıyormuş gibi fındık,fıstık,ayçekirdeği üçlüsünü mideme indirmek en sevdiğim aktivitemdir :) Son günlerde bu keyfime keyif katan şeylerden biri de Tnt'de her cuma akşamı yayınlanan James Bond kuşağı oldu.

Çok kafa karıştırmayan,seyrederken yormayan,iyi ve kötünün net bir şekilde belli olduğu,Ruslar,Japonlar,Amerikalıların işin içine karıştığı,yer altında,ayda,denizin içinde gizli üslerin bulunduğu ve üçüncü dünya savaşına çıkmasına az zaman kalmışken Bond'un dünyayı kurtardığı klasik filmlerden vazgeçemiyorum.

Ahh tabii Bond'un filmlerinde,Dünyayı ele geçirmeye çalışan kötü karakterlerden de bahsetmek lazım.Benim favorim ,You Only Live Twice "İnsan iki kez yaşar" 'da filmin başında kucağındaki kediyi severken sadece eli görüntülenen, ilerleyen sahnelerde yüzündeki tuhaf yara iziyle adamlarına emir verirken göreceğiniz ,en sevimli kötü karakter Ernest Stavro Blofield.

Bond'un kitap ve filmlerindeki en büyük düşmanı olan ve Austin Powers filmindeki Doctor Evil karakteriyle de hicvedilen bu karakter,filmde Bond kötü adam prototipi olarak karşımıza çıkıyor.


Filme adını veren şu diyolağa bakar mısınız ;
- Size kendimi tanıtayım; ben Ernest Stavro Blofed..
Sizin Hong Kong'da öldürüldüğünüzü duymuştum Bay Bond?
- Evet, bu beni ikinci hayatım.
- Öyleyse dikkatli olun, bay Bond. insan iki kez yaşar!

Filmin unutulmaz film müziğinde de söylendiği gibi "Hayallerini yaşayanlar ve hayallerinde yaşayanlar için insan iki kez yaşar " derken bu güzel melodi eşliğinde harika bir hafta diliyorum.


MOVIE THEME SONGS You Only Live Twice Theme MP3 ... Nancy Sinatra

Hiç yorum yok: