18 Kasım 2009 Çarşamba

FOTOĞRAF MAKİNAM GELDİİİİİ !

Şu sıralar kendimi çok şanslı hissediyorum.Seviyorum,seviliyorum.Bir sürü sorunla boğuşsam da bu duygu bir çok şeyi kolaylıkla aşmama sebep oluyor.Aşkım iyi ki varsın..



Bir yıla yakın fotoğrafçılık dersi (hemide felsefesi ile birlikte:)eğitimini alıp,okul bittikten sonra bir kenara bıraktığım uğraşımı,sefgilimin (özellikle böyle yazdım yoksa bende biliyorum nasıl yazılacağını şımarınca yaparım böyle şeyler:) ısrarı ve aldığı güzel mi güzel cici mi cici fotoğraf makinası sayesinde tekrar başlayacak olmanın heyecanı içindeyim.(Alkışlar gelsin lütfen )


Artık beni tutabilene aşkolsun,en son geçen yıl Müze kartımı alınca böyle olmuş nerdeyse Müze kartın geçtiği her yeri dolaşmak için can atar olmuştum.Şimdi cici makinam geldi ya ne kareler yakalar neleri görüntülerim kimbilir.
Saygıdeğer baylar ve güzel bayanlar gülümseyi unutmayın ,çünkü her an fotoğrafınızı çekebilirim :)

Hiç yorum yok: