16 Ocak 2010 Cumartesi

KÜÇÜK ŞEYLER

Eskiden böyle değildim.Objeler eşyalar pek bir şey ifade etmezdi benim için.Ama şimdilerde öyle mi ya.Pek duygusal oldum bugünlerde..Annemin deyimiyle şahtım şahbaz oldum yani :)
Sevdiğim herşeyin yanımda olmasını istiyorum..Şu kış potporisi mesela..Ne güzel bir gündü onu aldığımız gün.Yağmurlu bir havadaki yolculuğumuzun ilk durağından almıştık.Şimdi burada yanımda ,sıkıldıkça bakıp mutlu oluyorum sanırım en çok da bu duyguyu seviyorum.

Dışarısı yağmurlu,puslu.Kadim dostumun kalpleri her zamanki yerinde.Camın önünde.Hani feng shuiye göre 9 kırmızı obje demiştik ya...Onun sayesinde bu güzel kalpler hep gözümün önünde.


İlk önce tahta arabam geldi sonrada motosiklet yanına.Sıcacık bir yaz günü Aksu'da yemeğimizi yerken elleri tahta objelerle dolu bir adam yanaşıp bir şeyler satmaya çalıştığını anlayınca çok kızmıştım.Ama aşkım beni dinlemeyip alıverdi motosikleti bana.Ne güzel bir şeymiş iyi ki almışsın canım.Binip gidelim mi uzaklara..

Hiç yorum yok: