4 Ocak 2010 Pazartesi

BAŞLARKEN

2010 ' a öyle bir hızla başladım ki..Dinlenerek yada "Hadi Eller Havaya" modundaki bir yer de değil de çalışarak girince yeni yıla,bir bakmışsınız ayın dördü olmuş bile.Olsun en azından ailemle ,sevdiklerimle birlikte bir yemek yiyebildim,o da yeter bana.

Fekaat,Blog arkadaşlarım yeni yıl postlarını öyle güzel süsleyip püsleyip eklemişler ki çok kıskandığımdan dolayı bulduğum ilk fırsatta hemencecik bende yazıyım istedim.

İlk önce sağlıklı,huzurlu ve mutlu yepyeni bir yıl diliyorum.(Şimdi düşündüm de karşılıksız bir şey gibi bu blog yazmak,hani kim okur, kim bilir, kimin umrundadır bilmeden habire yazmak,umarım sesim geliyordur beni okuduğunuz yere :)

Çok güzel girdim yeni yıla en sevdiğimden,ailemden çok değerli hediyeler aldım.Bunca çalışmanın bunca mücadelenin ardından güzel bir yılbaşı sofrasına oturup, dünyaya bakınca ailem,sevdiğim başta olmak üzere sahip olduğum herşey için yaradana teşekkür ettim.

Hiç yılbaşı ağaçsız olur mu? Eskiden özenirdim izlediğim dizilerde ofislerde kurarlardı yılbaşını ağacını.Bende son üç yıldır yaptığım gibi ağacımı ofisime kurdum.Odama uğrayan misafirlerim ve yolu düşen dostlarımla birlikte dileklerimizi yüksek sesle söyledik birbirimize.
Hediye almak kadar vermekte çok zevkliydi.Pandora'nın kutusu bir kez daha açıldı çocuklara şekerler, büyüklere ıncık cıncık bir sürü şey çıktı.

Her yeni yılda olduğu gibi bu yılda daha düzenli olmaya kendi kendime söz verdim.Ama daha 1 ocak gecesi ortalığı bir güzel dağıttım.
Blogumu yepyeni bir görünüme kavuşturdum geçtiğimiz yıl.Bu yıl ise daha farklı konularda yazabilmeyi ve daha sık güncellemeyi istiyorum.Ah bir de şöyle yepyeni bir laptopum olsa..
Bol güneşli bir yıl istiyorum.Belirsizliklerin kaybolduğu,sislerin,pusların kalktığı..Dalgaların, rüzgara karışan damlacıklarının, yüzümüze vurduğu güzel bir yıl.

Bu arada siz, arkamdan konuşan birileri.Kim olduğunuzu ve ne söylediğinizi biliyorum.Beni takip edip burayı okuduğunuzu da.Umarım bu yıl o sevimsiz yüzlerinizi bir daha görmiyeceğim harika bir yıl olur.
Ohh bu sözleri de söyleyip rahatladıktan sonra bitirebilirim artık :) En kısa zamanda görüşmek üzere.
Sevgilerimle,

funny animated gif

Hiç yorum yok: