28 Aralık 2009 Pazartesi

BU YAZIN KOKUSU


İnsan hafızasının en çok kokudan etkilendiğini okumuştum bir gazetede.Bir dönem karşılaştığınız olaylar ve o olaylara ait kokuları yıllar sonra bile duyumsadığınızda olayları en taze şekilde anımsayabildiğimizi yazıyordu.


Yıllar önce bir koku kullanmıştım ,YSL'nin 1998 yazı için özel ürettiği "Love again" parfümü adeta beni baştan çıkarmıştı.Dönemsel olarak çıkarıldığı için ne kadar arasam da gerisini bulamamıştım.Taze çiçek kokularının birbirine karıştığı o kokuya benzer bir kokuyu yıllarca bulamasamda "Love Again"e az çok yakın bir koku duyduğumda yüzümde bir gülümseme beliriverir hemen..1998 yılının o güzel yaz günleri canlanır gözümde.


Çok fazla parfüm kullanan biri olmadım hiç, herşeyde olduğu gibi parfümde de sadelikten yanayım.O nedenle yıllarca kendimi iyi hissetmemi sağlayan Chanel kokularını hep kullanacağımı düşünürken bu bahar bambaşka bir koku ile tanıştım.


Açıkçası ilk önce reklam filmine vuruldum ardından ilk fırsatta gidip kokuyu denedim..Bütün bir yazı çiçekli elbiselerle geçirmemi sağlayan ve en önemli kriterim olan "sade ama farkedilen " özelliğine sahip bu güzel kokuyu sizlere sunmaktan gurur duyuyorum efindim :)Mesleksel olarak baktığımda ise ürünün sunumu,kullanılan kanallar oldukça hem de fazlasıyla iyiydi.Reklam filmine ise diyecek sözüm bile yok..(Her zaman ki gibi bu olayın hani bana hani bana diyen kısmı olduğum için fazla birşey yazmak istemedim :) İzleyin,deneyin ve karar verin..




Gucci Flora

Hiç yorum yok: