5 Aralık 2009 Cumartesi

ARKADAŞIM ŞEYTAN

Bazen durup dururken, öyle olaylara şahit oluyor öyle insanlarla karşılaşıyorum ki bir bakmışım unutayım diye sakladığım cadı süpürgem yollara düşmüş beni arıyor.


Çalışanı çok olan özel şirketlerde bazı çalışanlar çeşitli ayak oyunlarıyla bir yerlere gelmeye çalışırlar.Bu tarz şeylerden mümkün olduğunca uzak kalıp, hedefim doğrultusunda kimsenin başına,eline,ayağına basmadan ilerlemeye çalışan biri olarak işimde demek başarılıyım ki şu an üst düzey yönetici konumundayım.(Nasıl da havamı attım ama,eee herkesler hafta sonu,bayram,yılbaşı tatillerinde pisili terlikleriyle keyif çatarken,eğlenirken ben hep çalışıyordum olsun o kadar :)

Ama gel gör ki şirketimize daha dün başlayan bazı kişiler öyle tavır içindeler,insanları öyle küçümser,küçük dağları ben yarattım havasındalar ki bana bugün pes dedirttiler.Bir "Günaydın" demekten bunu bırakın insanların yüzüne bakmaktan aciz bu tiplere pabuç bırakacağımımı sanıyorsunuz..(Hunharca kahkahalar) Hele bir silahlarımı kuşanayımda ortalığın boş mu yoksa dolu mu olduğu belli olsun değil mi :)

Ahh tabii şu dostum diyerek sıkıca sarıldığım ama sonrasında popişime tekme yiyip dersimi bir güzel aldıklarımda oldu.Bir öyle bir şöyle davranan yanar döner tipleri saymıyorum bile çünkü çoktan benim için ahirete intikal ettiler onlar.

Kısacası bu hafta sonu önemli raporlar hazırlayıp biraz da kılıç kuşanmam gerekiyor.Malum yıl sonu, yapılacak bir sürü iş var.Yine de hafta sonunda, elmalı-tarçınlı kek ile ailemle harika bir kahvaltıyı ve kedişimle saklambaç oynamayı sıkıştırmayı planlıyorum.Hafta sonu keyfiniz tam olsun,şimdilik gidiyorum :)

Hiç yorum yok: