3 Aralık 2009 Perşembe

Ben Hastayken..


Ben hastayken yan gelip yattığımı sandınız değil mi.Alışmamışım ki öyle yatmaya.Olmuş olacak tek tatillerim sadece bayramları olunca bir sürü plan yapıp onu uygulamak hevesindeyken öksürüğe bayramın ilk günü teslim oldum.Gerisi de hemen geldi zaten.Tüm o uzun çalışma saatleri boyunca hayalini kurduğum kısacık tatilimde biraz ailemle vakit geçirip birkaç büyüğümü ziyaret edebildim sadece.Aşkım'da yanımda olmayınca geçip gitti günler.Ama yine de paylaşabileceklerim de var tabii.Hadi başlayalım :)




Beni çiçeksiz bırakmayan aşkım bayramın ilk günü resmen beni ihya etti .Sormayın pek şımardım :)



Kedişim ise çiçeklerin halen kendisine geldiğini sanıyor :) Koklaya koklaya bitiremedi bir türlü.




National Geographic Türkiye'nin Aralık sayısı minişlerime ilham kaynağı oldu.Ülkemizdeki tehlike altındaki türlerden oluşan masa takvimi hediyesini kaçırmamanızı öneririm.




Bunlarda geri kalanları.Evde olunca mecburen televizyonda açıktı.E2'de sürekli verilen South Park'ın en hin karakteri de hamur denemelerinde yerini aldı.Onun dışındakiler ,İlham veren dergim ve minişlerim.Kapaktaki konuya da dikkatinizi çekerim :)




Hiç müziksiz olur mu.Bu harika albüm Jazz İstanbul adını taşıyor.Julide Özçelik'in muhteşem sesiyle seçilen türküler jazz olarak yorumlanmış.Türkülerle hiç haşır neşir olmasam da bu albümdeki şarkılar ve jazz yorumu beni büyüledi.Tüm bayram dinledim desem yeridir.Çikolata kahvemin aldığı meleğim de yanıbaşımdaydı..



Bu da fazla evde oturup boş kalınca aklıma gelen şeytanlıkları temsilen yapılan bir miniş.Bazen dostu düşmanı yeniden tanımlamak gerekiyor değil mi ?




Her bayram gittiğim huzur evine yine bu bayram da gittim.Henüz hastalığımın başlamadığı ilk gün çok sevdiğim Mehmet Amcamı ziyaret ettim.Diğer teyzelerle amcalarla uzun uzun sohbet ettim.Bu kadar kaliteli ve güzel sohbet ne yazık ki artık hiçbir ortamda olmuyor.Her bayram anladığımı bu bayram da anladım.Unutmayalım hiç birşey baki değil.Gün gelir sizi en sevdikleriniz terkedebilir.Eşiniz yanınızda olmayabilir çocuklarınızın varlığı ile yokluğu bir olabilir.Gün gelir en ihtiyaç duyduğunuz anda bir bakmışsınız ki yapayalnız kalakalmışsınız.Güvendiğiniz her dağa her an karlar yağabilir.Tüm bunları bilerek geleceğe bakmak biliyorum çok zor.Yine de yaşanacak güzel günlerin ümidiyle sağlıklı,mutlu,sevdiklerinizle bir arada nice bayramlar diliyorum.

Hiç yorum yok: