13 Ekim 2011 Perşembe

Rastgele !!!!

Bebeğimi emzirirken denizi, küçük kayıkları,balıkçı teknelerini seyrediyorum.Geceleri kayıklarda yanan lüks lambaları denizi ışıl ışıl yapıyor.Öyle özellikli ,zoomlu,afilli bir fotoğraf makinam olmadığı için çok detaylı değil  ancak gördüğüm gibi paylaşabiliyorum kareleri.Bazı geceler denize vuran ay ışığında balıkların kıpırtılarını,zıplayışlarını öyle net görüyorum ki o balıklarla birlikte yüzesim geliyor..
Denizin üstü kıpır kıpır ,deniz bereketli..
Oğluma hayali bir kaptanın maceralarını anlatıyorum geceleri..
Henüz anlamıyor ama dinliyor beni..
Adını Taka Nuri koydum kaptanın,
Komik bir kaptan Taka Nuri
Biraz da sakar üstelik
Ama oğluma büyük denizleri anlatıyor
Balıkları tanıtıyor..
Bu sezon bebeğim çok küçük..
İnşallah gelecek sezon oğlumla birlikte açılırız bereketli sulara..
Balık tutamayız biz.
Ama yemesine bayılırız :)
Rastgele size balıkçılar..
Rastgele Taka Nuri ..
  Çinekoplara dokunmak yok
Yoksa bebekler büyüdüklerinde tanımaz hiç lüferleri..
Haydi Rastgele !...

Hiç yorum yok: