12 Mayıs 2010 Çarşamba

ÇEYİZİNDE KEDİ OLAN GELİN


Bu aralar kedimle uğraşıyorum.Fazla keyfi yok.Hava aniden ısınınca dengesini şaşırdı.Bütün gün mırıl mırıl ederek dolaşıyor.Ama ne dolaşma iki dakika yerinde durmuyor sanki bir şeyler arıyor da bulamıyor.Doktoruna göre gayet sağlıklı ama bana kalırsa mutsuz gibi.Umarım bu durum çabuk geçer de eski neşesine kavuşur.Benimde neşem yok.Bazı sevimsiz işlerimi bitirmeye çalışıyorum.Az çok bitirdim de.Yeni bir başlangıcın zamanı artık.

Şimdi sıra geldi güzel şeylere...

Çeyizinde sadece kedisi olan bir gelin adayı olarak (!)beğendiğim mobilyalara artık alıcı gözle bakmaya başladım.Ne güzel şeyler var.Ama en çok istediğim çalışma masamın olması.Makyajla hiç aram olmadığı ne kadar belli oluyor değil mi?Bu çalışma masasını çok beğendim,aşkıma burdan duyurulur :)

Anne ve babası çalışan her çocuk gibi ben de evin büyüklerine teslim edilerek büyüdüm.Babannemin,Büyük Halaların evlerinde mutlaka olan tel dolaplara olan göz aşinalığımdan sanırım, tel dolapsız bir mutfak düşünemiyorum.İşte almayı planladığım mutfak dolabım.Eskitme beyazların bana göre ayrı bir çekiciliği var. Bu masada Akdeniz mutfağının güzel yemekleri sunulacak,tel dolabımla uyum içinde:)

Bahçemiz için şirin bir çiçeklik..

Ve kedişimin yeni sepeti.

Kısacası,"Bir bahar akşamı rastladım size sevinçli bir telaş içindeydiniz" şeklindeyim.


İyi dilekler ve güzel olan herşey hepimiz için olsun..


Hiç yorum yok: