25 Nisan 2010 Pazar

Nihayet mutfağa girebildim

Sizi bilmem ama ben ikindi kahvaltılarına bayılırım.Bugünde eve gelince beş çayı benzeri acele birşeyler hazırladım.
Küp küp doğranmasıyla ünlü Antalya salatası,

Yine bu yöreye özgü peynirli kuru börek ,
Ve gingsengli adaçayı.Zihin yorgunluğum için birebir..

Bugün Ayşe'nin blogunda gördüğüm bu afişe bayıldım.Neden benim çevremde itme gücüyle çalışan insanlar var ki ? Böyle yaratıcı ve farklı iş çıkaran insanlarla çalışmayı çok isterdim.

Böyle güzel bir sinema afişinin ardından canım sinemaya gitmek istedi.Ferzan Özpetek'in "Serseri Mayınlar"filmini kaçırsam da şu sıralar filmin müziklerini sürekli dinliyorum.Dinlemeye de doyamadım.Saat geç oldu yarın tatil olsa da günü uzun yaşamak için erken kalkmayı düşünüyorum.Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum.

Bir ara kuru böreğin tarifini de yazarım :)

Hiç yorum yok: