1 Haziran 2012 Cuma

Delikanlım


Çınar 10. ayında... Çok hareketli, bıraksam neredeyse yürüyecekmiş gibi.Çok şükür her şeyi yiyor sebze yada et ayrımı yok.En çok çorbayı ve yoğurdu seviyor.Çok kilo almıyor,sağlıklı olması dışında kilo alması yönünde bir takıntı yapmamaya çalışıyorum.Müziğe ve ritme çok dikkat kesiliyor.Müzik çaldığında bir kişi eliyle bir yerlere vurarak ritm tutuyorsa o da aynısını yapmaya çalışıyor.Hamileyken dinlediğim müzikler işe yaradı galiba.Kendi odasında uyuyor,sabah uyandığında ise pek ağlama huyu yok.Geçtiğimiz gün ilk adım ayakkabısını aldık.Çünkü sürekli adım atmak istiyor,emeklemiyor bir yerlere tutunup ayağa kalkmaya çalışmayı pek seviyor.Elbette henüz bunu başaramıyor ama olsun azmine hayranım doğrusu.En hoşuma giden ise bir ortam da birisi yüksek sesle konuşuyor ise ona çok kızıp sinirleniyor hatta bağırıyor.Sakinliği,soft müzikleri ve yumuşak tonda konuşmaları can kulağı ile dinliyor.Kuzenlerinin ona kitap okumasına bayılıyor,yanında birisi cep telefonuyla konuşurken ise katıla katıla gülüyor.Bunun anlamını henüz çözemedim ama bir kişinin kulağına cep telefonu dayamasını komik buluyor.Kısacası artık delikanlı oluyor benim oğlum...

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Özlemiştik :))

dersaadet dedi ki...

Çınar sana cok benziyor:))

Unknown dedi ki...

gerçekten hem özlemiştik hem de maşallah kocaman olmuş.ne tatlı olmuş.
Öperim onu o sarı kafasından.

vintage peony dedi ki...

Maşallah Çınar'a. Fotoda çok uslu duruyor annesi :))