11 Temmuz 2011 Pazartesi

Göbek ve Home Office Sorunsalı

 Bu hafta sonu bir önceki hafta sonunda yaptığımız gibi eşimle kendimizi denize attık.Sağolsun eşim adeta disiplinli  sporcu yetiştiren antranör gibi beni dakikayla denize sokarak kendi çapında bazı rekorlar kırdı.Ben ki parmak uçlarım buruşmadan denizden çıkmam ,eşim sayesinde sık sık ama azar azar denize girmeyi başarabildim.Bu arada geçen hafta yukarıdan aşağıya doğru baktığımda ayaklarımın yarısını ve parmak uçlarımı görebiliyorken gördüğünüz gibi bu hafta hiçbirini göremediğimi farkettim :)Bizim bebiş son aylara doğru epey yol katediyor anlıyacağınız..

Geçtiğimiz ay bir kurumsal şirketin home office çalışacak eleman ilanına başvurmuş ve hiç beklemediğim bir anda kabul edilmiştim.Yine evden ve internet üzerinden aldığım eğitimle yapacağım işle ilgili eğitime tabii tutuldum.Bu ilana başvurmamdaki en önemli sebep bebeğim dünyaya geldikten sonrada evden yürütebileceğim bir işimin olmasını istememdi.En azından bebiş biraz büyüyüp kendini toparlayana kadar bu şekilde bir işi yürütebileceğimi düşündüm.Yıllardır çalışma hayatına fazlasıyla alışmış biri olarak home office çalışmak gerçekten oldukça zormuş.İş yerindeki disiplin kadar evdeki disiplini sağlamakta zorlanıyorum.Bugün işbaşı yaptım ama bir yandan çamaşır makinasını çalıştırmak istiyor bir yandan eşimin biriken gömleklerini de hazır evdeyken ütüleyip aradan çıkarmak istiyorum.Buzdolabını açıp sütümü alırken akşam yemeğini bir yapıversem diyorum.Bütün gün bu gelgitin yanısıra hafta sonu boyunca deniz,kum,güneş şeklinde geçekleştirdiğimiz kısa tatilin de etkisiyle pazartesi gününün hiç de alışık olmadığım bir şekilde evde ama iş stresli geçirerek pazartesi sendromlu bir gün geçirdim.Home Office olayını nasıl düzene sokucam bilmem ama bir an önce kendimi toparlamalı ve bu yeni işe adapte olmalıyım..
Önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim..

8 yorum:

vintageduygular dedi ki...

Bu resimleri mutlaka sakla.Cok tatli bir ani olur. Twitter da yazmistim,bende ayni sekilde evden calismaya basladim ve kendimi yalniz ve kötü hissetmekten kurtardin diyebilirim. Evde disiplinli olmak cok zor gercekten. Hava güzel,yemek,gelen giden,cocuk yani yeterinde sebep var. Fakat ben sunu basarabildim.Basina bir oturabildigim an birakmakta zorlaniyorum. Ve genelde aksam gec saatte yada sabah erken saatte calisiyorum. Yani disaridaki hayatin durdugu an :)

Kolay gelsin

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yeni işin hayırlı uğurlu olsun Yurdanur:) Home-office hakikaten zor ama eninde sonunda bir düzen kurarsın kendine;) Kolaylıklar diliyorum:)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

HAYIRLI OLSUN YENİ İŞİN ÖNCELERİ BİRAZ ZORLANSANDA ZAMANLA YOLUNA GİRERAMA BEBEK OLUNCA NE OLUR ONU BİLEMEM CANIM BU SICAK GÜNLERDE 2 CANLI OLMAK ZOR ALLAH YARDIMCIN OLSUN.SEVGİLER

dersaadet dedi ki...

Ben şayet 'home ofis' çalışıyor olsaydım, sürekli, 'yatiş' pozisyonunda olurdum. İşin zor ne diyeyim:))

Kiraz Limanı dedi ki...

Vintage Duygular,benim çalışma saatlerim normal mesai saati gibi geç vakit keşke yapılacak bir iş olsaydı çok rahat ederdim.Ama azimliyim başaracağıma inanıyorum :)

Kirpikteki Gözyaşı,güzel dileklerin için teşekkür ederim..

Mevdoş Teyze'cim bu sıcaklarda nasıl yanıyorum bir bilsen..

Dersaadet ,gerçektende insan evde aşırı rahat oluyor.Bu da iş açısından oldukça tehlikeli..

modanna dedi ki...

ahaha çok tatlı bir blog hemen takibime alıyorum :))

Adsız dedi ki...

Canım ben de artık eğilmeden ayaklarımı göremiyorum çok komik matruşka bebekleri gibiyim:D ama çok güzel bir duygu değil mi? her şeye değiyor boşver. Ben bu home office işini merak ettim, ben zaten çalışıyorum ama bebek doğunca acaba evde çok mu sıkılırım diye düşünüyorum. Bana biraz detaylı bahsetsene mail adresim: lucywiththediamonds@gmail.com

jasmine,cherry,black dedi ki...

Tatile bile gidememis birine deniz denir mi :(