27 Mayıs 2011 Cuma

SANTANA EŞLİĞİNDE BAHAR TEMİZLİĞİ

Bu akşam eve gider gitmez başlıyacağım elbise dolabı temizliği,yazlıkların ütülenmesi,kışlıkların kaldırılması ardından dip bucak mutfak temizliğinin pazar akşamına kadar süreceğini tahmin ediyorum.Siz de benim gibi temizlik yaparken, etraf düzenlerken müzik dinlemeyi seviyor musunuz ?Deneyimlerime istinaden Santana eşliğinde çok verimli temizlik yaptığımı söyleyebilirim ;)İkinci tercihim ise Bona Vista Social Club oluyor.Bakalım benim kadar bebişte bu tarzı sevecek mi :)


Bir de elbette benim gibi evinde kedi yada köpek besleyenler iyi bilir.Biricik nazlı kızım Yumoş hanımefendinin tüyleri bu mevsimde acayip dökülüyor.En kısa zamanda traş ettirmeyi planlıyorum çünkü artık tüy yumaklarıyla baş edemiyorum.Tatlı Cadı'daki gibi burnumuzu oynatıp temizliğimizi bir çırpıda yapmak ne güzel olurdu.

Aranızda çamaşır kurutma makinası kullanan var mı?Balkonumuzda çamaşır asma yerinin olmaması ve kurumayan çamaşırlar nedeniyle çileden çıktığım için kurutma makinası almaya karar verdik.Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.

Herkese temizlik kokulu güzel bir hafta sonu diliyorum..Zira benim çok çalışmam lazım :)


2 yorum:

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

merhaba bloğunuzu yeni okudum.Ben kurutma makinesi kullanıyorum ve sonuna kadar tavsiye ederim.O denli memnunum yani.Yalnız sanırım bir çok çeşit var piyasada,hepsini bilmiyorum ama benim makinemi sadece prize takarak çalıştırıyorum.Kuruturken çamaşırlardan çıkan su makinenin en altındaki bidonda birikiyor.Sonra bidonu boşaltıyorum oluyor bitiyor.Beko markası ve 500 liraya aldık shopping fest kampanyası vardı.Sapphire alışveriş merkezinden beko mağazından aldım.Başka sorunuz olursa yanıtlarım
sevgiler:)

Kiraz Limanı dedi ki...

Tavsiyeniz için teşekkür ederim..Şu an Beko ve Arçelikte kurutma makinalarında güzel kampanyalar var.Bir an önce almak istiyorum :)
Sevgiler